Lite filmer från Six Flags och New Jersey

Första filmen är från motorvägen efter på väg mot New Jersey. Glada och spända över att roadtripen precis börjat.

 


I andra filmen har vi anlänt till Six Flags New Jersey.


 


Tredje filmen går vi omkring på Six Flags och visar lite hur det ser ut :)





Här väntar vi på att Ann ska komma hem, hon svarar inte i telefonen så vi väntar utanför hennes hus.


 

I sista filmen är vi hemma hos Ann i New Jersey och spelar Pictionary :)

 


Igår tog vi dessutom en sväng till Philadelphia och upplevde Rocky (igen) på riktigt! Eller ja, vi sprang uppför trappan till Museum of Modern Art där den kända Rockyscenen spelades in. Vi blev tom utslagna av rocky. (Kolla bild nedan)
På vägen därifrån så ballade gps:en ur och vi hamnade i Phillys slum där en kostymklädd svart man med nyvaxad skalle sålde pajer mitt i gatan. Alex ville ha men Martin vägrade stanna bilen.






Rocky Alex! (Martin har ni ju redan sett, i Beijing! finns här annars)


Kommentarer
Postat av: Kusin Sofia

iiiiiiiiiiiiiihhh jag dööööööööööör !! sååå jäääkla kul med six flags!! men roligast var nog första filmen när ni åkte i bilen, aaasså shit jag fattar inte att jag snart sitter där bakom ratten själv.. iiihhh !! ta hand om er å lev livet, skitroolig blogg!

2009-06-19 @ 21:42:13
Postat av: zaira

fan vilken berg&dalbana!!! vill med! Och jag höll på att skratta ihjäl när ni satt i bilen utanför anns hus å hade gått fel hahahaha men ni ser ju ut att trivas i varandras sällskap =P Och ja alex, ni slutade verkligen i tid ;) Precis sekunden innan du sa "zaira vet vad jag menar" sa jag typ suck till david pga dina satans ljushuvud grejer och skit (du vet vad jag menar =P) KEEP UP THE GOOD WORK! Men filma gärna lite omgivningar med och gärna en snygg muskulös tatuerad kille ;)

2009-06-20 @ 13:59:47
Postat av: rebecka

Ni verkar ha hur kul som helst(väntan-i-bilen-filmen är helt klart en favorit!;)Men hur var det att åka den där läääääskigt höga berg- o dalbanan då?

2009-06-20 @ 23:24:09
Postat av: haha

"nu ska vi ta lite kola" peruansk lr colombiansk??

2009-06-21 @ 15:21:19
Postat av: Pernilla

Weeeee Six Flags!! Hade önskat lite filmning när Martin åkte någon av riderna :)

Jag säger bra att vägra stanna bilen ibland!

2009-06-30 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0